Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

Φωτογραφία του χρήστη Polisma Publications.
ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ.
http://www.biblionet.gr/author/51557/Αλέξιος_Παναγόπουλος
http://www.stamoulis.gr/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΛΕΞΙΟΣ_au-743615.aspx
http://www.stamoulis.gr/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΛΕΞΙΟΣ_au-746609.aspx
https://www.facebook.com/567651376660038/photos/a.568095476615628.1073741827.567651376660038/576577702434072/?type=3&theater
https://ftb.academia.edu/AlexiosPanagopoulos
BOOKS. ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ, ΑΒΕΡΩΦ 2, ΑΘΗΝΑ, 210.523.83.05 & 210.342.80.08 ή στο συγγραφέα τηλ. 6948.62.95.30 (& βιμπερ)  
http://www.stamoulis.gr/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΛΕΞΙΟΣ_au-746609.aspx

Αλ. Παναγόπουλος (1997), «Αρμαγεδών (μια ορθόδοξη μυθιστορία)», εκδόσεις Αλ. Παναγόπουλος, Αθήνα σσ. 54.
Επιχειρείται μια πρωτότυπη μεθοδολογική προσέγγιση και αντιμετώπιση της εσχατολογικής πραγματικότητας για τον κόσμο του σήμερα και τα παιδιά του αύριο, μέσα από τον τρόπο και την τέχνη της μυθιστορίας. Ο αρμαγεδών είναι πολύ γνωστός τα τελευταία χρόνια στον χώρο της δημοσιογραφίας καθώς και του κινηματογράφου αφού έχει γυριστεί σχετική ταινία με έμπνευση τα ιερά κείμενα, αλλά που τα διασκευάζει ο σκηνοθέτης με το δικό του τρόπο. Στην συγκεκριμένη μυθιστορία τίθεται το φιλοσοφικό ερώτημα: η αρχή του τέλους ή το τέλος της αρχής.
Παρουσιάζεται η μυθιστοριογραφική παρουσία του μεγάλου ηγέτη ως δήθεν σωτήρα-μεσσία του κόσμου, ο παν-οικουμενισμός όπου ο συγκριτισμός στο αποκορύφωμά του, ο μεγάλος προφήτης ως πρετοιμαστής του δήθεν μεσσία, ο ανίκητος, η αλλαγή, η βιοπολιτική της εποχής, η οικονομική και ηθική κρίση, οι εχθροί του, το ξεσκέπασμά του, το τέμενος του Ομάρ, η καθέδρα που ζήτησε ως θρησκευτικός και πολιτικός ηγέτης, το τραύμα του, η σφραγίδα του, ο Αρμαγεδών ως τέλος εποχής όπου συγκρούεται με τους αντιπάλους του. Παρατίθενται στο τέλος τα βασικά σχετικά βιβλικά κείμενα που ενέπνευσαν μια τέτοια συγγραφή.
Προσεγγίζεται η αληθινή ερμηνεία του Αρμαγεδών που είναι μια μελλοντολογική αληθινή μυθιστορία. Η αληθινή αυτή ιστορία περιγράφει την ζωή στην γή, λίγο πρίν την αποκορύφωση του μεγάλου κακού, και την τέλεια αποστασία του ανθρώπου στο αποκορύφωμα του ενός του «βδελύγματος της ερημώσεως». Δεν αναφέρεται πουθενά στο πονημάτιο η λέξη «αντίχριστος» και στην θέση του μπαίνει η λέξη «αντικείμενος». Στη λαογραφία η λέξεις αυτές είναι γνωστές από τα ιερά κείμενα (πρβλ. Ν. Πολίτη, παραδόσεις, αρ. 886 Θ.Η.Ε. τόμ. Α’, 950. Η φανταστικές ερμηνευτικές προσεγγίσεις διέφεραν από κόσμο σε κόσμο και από λαό σε λαό (Σλαβικά φύλλα, Γερμανικά φύλλα, Αγγλογαλλικά φύλλα, κτλ).
Με την συγγραφή αυτή προβάλλεται η χριστιανική αλήθεια με σύγχρονο τρόπο. Οι αδιέξοδες συντεταγμένες του σύγχρονου κόσμου απαιτούν να διαπαιδαγωγηθεί ο άνθρωπος, να αλλάξει νοοτροπία και συμπεριφορά, να ανακαλύψει την αξία των βιβλικών κειμένων, να φανερωθεί η υπερβατική αλήθεια όπως προσφέρεται στο Πρόσωπο του γνήσιου Μεσσία Θεανθρώπου Χριστού που θα έλθει ως δίκαιος κριτής. Γι’ αυτό ο άνθρωπος θα πρέπει να προβληματιστεί πάνω στο αληθινό θεμέλιο της αληθινής μόρφωσης του ανθρώπου.
Η ποιητική και λογοτεχνική προσέγγιση της προφητολογίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου